SEO-schrijver

Ik ben gepokt en gemazeld in de wereld van Google en co. En ik kan u met zekerheid zeggen: er bestaat geen gouden formule om zoekmachines te verleiden. Jammer, hé?

Waarom u dan toch een SEO-schrijver in de arm moet nemen? Omdat u uw kansen om in Google te scoren aanzienlijk vergroot. Want een goede SEO-copywriter weet wat Google graag leest.

SEO-schrijver = SEO-onderzoeker

De belangrijkste taak van elke SEO-schrijver is het trefwoordenonderzoek. Als ik uw tekst hoog wil laten scoren, dan moet ik weten welke zoektermen uw (potentiële) klanten gebruiken om de informatie op uw website te vinden. Daarvoor gebruik ik gespecialiseerde onlinetools en gezond boerenverstand. En ik overleg met u, uiteraard.

Heb ik goede zoektermen gevonden? Dan verwerk ik ze op strategische plekken in de tekst. Maar ik zorg er ook voor dat de tekst vlot leesbaar is, want u wil natuurlijk zowel Google als uw lezer overtuigen.

Advies

Ik volg de SEO-wereld op de voet. En geef u met plezier advies over SEO-gerelateerde onderwerpen. Wist u bijvoorbeeld dat u met een blog relatief makkelijk scoort in Google? En dat een mobielvriendelijke website een must is? SEO is een complex verhaal. Maar met een ervaren SEO-schrijver is de kans groter dat u een hoofdrol opeist.

Vriendjes worden met Google?

%d bloggers liken dit: